• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 21.11.14, 10:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketing Clubis Reformierakond

Riigikogu valimised lähenevad! 10. detsembril esineb Best Marketing Clubis Reformierakonna kampaaniajuht Annika Arras.
Annika Arras
  • Annika Arras Foto: Erakogu
Arras räägib, mille poolest erineb poliitiline turundus toote või teenuse turundusest; millised poliitreklaamid töötavad ja millised mitte ning mis toimub erakonnas enne plakatite tänavale ilmumist.
KAVA:
9:15 - 9:30 Osalejate saabumine, hommikukohv ja suupisted9:30 - 11:00 Reformierakonna kampaaniajuht Annika Arras11:00 - 11.30 Diskussioon11.30 - 12.00 TNS Emori uuringuekspert Aivar Voog teeb ettekande teemal „Kas erakondade reitingute mõõtmise kogemusest võiks olla kasu ka äriturundusele?"12:00 Lõpp
Klubihommikut modereerib Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
10. detsembril tuleb Best Marketing Club kokku juba 36. korda. Tegemist on turundus- ja reklaamivaldkonna töötajate hommikukohvi vormis seminariga. Osalejaid on ca 30. Visiitkaardid on soovitav kaasa võtta, sest Best Marketing Club on koht, kus saab luua väärtuslikke kontakte.
Toimumiskohaks on TNS Emori koosolekusaal Tammsaare Ärikeskuses aadressil Tammsaare tee 47, Tallinn.
Lisainfo ja registreerimine: Best Marketing Club
Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele